Diskuse
Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.
Statistika: 6523 témat | 262 témat bez reakce | 217132 příspěvků | 0 příspěvků / 24 hod | přispělo 3118 uživatelů
Téma: Adrian Smith
Seznam příspěvků:
[Sandon]
Re: z28
No ja sem ani na tu lesson Smithe nekoukal :o) Videl sem videoskolu Briana Maye a taky sem se nepos**l - ale stejne hraje jako buh... Rikas, ze se tady furt jen keca o technice a o tom jak je kdo dobrej nebo spatnej a jak vidim, tak nejses zadna vyjimka :o))))) Mne se docela libi Smithuv projev (aspon na starejch IM) - i kdyz to neni zadnej rychlostrelec - a nekomu se zase libi Heyndrix :o)))))
Re: z28
No ja sem ani na tu lesson Smithe nekoukal :o) Videl sem videoskolu Briana Maye a taky sem se nepos**l - ale stejne hraje jako buh... Rikas, ze se tady furt jen keca o technice a o tom jak je kdo dobrej nebo spatnej a jak vidim, tak nejses zadna vyjimka :o))))) Mne se docela libi Smithuv projev (aspon na starejch IM) - i kdyz to neni zadnej rychlostrelec - a nekomu se zase libi Heyndrix :o)))))
[Linux]
Re: all
Tak tak, myslim si, ze si na nic nehraje, hraje to, co umi, a co se mu libi. Necpe se nejak dopredu, to spis Murray s Harrisem(ted nevim, jestli dve rr nebo ss).
Re: all
Tak tak, myslim si, ze si na nic nehraje, hraje to, co umi, a co se mu libi. Necpe se nejak dopredu, to spis Murray s Harrisem(ted nevim, jestli dve rr nebo ss).
[z28]
Re: Sandon
no pac vy v podstate mluvite JENOM o ty technice a ja se snazim vnist sem i jiny temata :o)) btw, kdyz mluvis o Mayovi, poslouchal si ty ukazky na Burns Red Special strance? tam je dobre slyset 1) jak hraje cranknutej lampac (masivni dynamika a tak) a 2) tak to bych chtel slyset, jak by se dal takovej zvuk nahrat na maly hlasitosti (to jenom k tvym predchozim teoriim o nahravani :o)
Re: Sandon
no pac vy v podstate mluvite JENOM o ty technice a ja se snazim vnist sem i jiny temata :o)) btw, kdyz mluvis o Mayovi, poslouchal si ty ukazky na Burns Red Special strance? tam je dobre slyset 1) jak hraje cranknutej lampac (masivni dynamika a tak) a 2) tak to bych chtel slyset, jak by se dal takovej zvuk nahrat na maly hlasitosti (to jenom k tvym predchozim teoriim o nahravani :o)
[Daemoon]
Re:
No, jsem rad ze tady Smith objevil. Mam ho z Mejdnich kytaristu asi nejradsi. Murray je takovej vobycejnej (sola ve stylu prehravani stupnic), a ten Gers se zase moc predvadel, ale hral ryhle to jo. U Dickinsona hraje ale Smith druhy housle (teda kajtru), byl jsem v Brne na koncerte a nezahral ani jedno solo, jenom naky vyhravky, ale polena sekal poctive :-). Ale kdyz si uvedomite, ze je autorem takovych pecek jako Two minutes to midnight, klobouk dolu.
Re:
No, jsem rad ze tady Smith objevil. Mam ho z Mejdnich kytaristu asi nejradsi. Murray je takovej vobycejnej (sola ve stylu prehravani stupnic), a ten Gers se zase moc predvadel, ale hral ryhle to jo. U Dickinsona hraje ale Smith druhy housle (teda kajtru), byl jsem v Brne na koncerte a nezahral ani jedno solo, jenom naky vyhravky, ale polena sekal poctive :-). Ale kdyz si uvedomite, ze je autorem takovych pecek jako Two minutes to midnight, klobouk dolu.
[Sandon]
Re: z28
Jo ty ukazky sem poslouchal.
Ad 1) - takhle hraje lampac, kerej nema "normalni" zkresleni, ale dokrmuje se treble boosterem o gainu nejmin 20dB - taky vsude pisou, ze ty VOXy trpi jako zvirata a ze si tohle muze dovolit akorat takovej prachac jako May a jemu podobni
Ad 2) - nerejpej! :o) ty moc dobre vis, o nahravani jakyho aparatu sem mluvil... a kdyz uz sme u toho - porad sem se od tebe nedovedel, jak teda hrat na crancknutej (konec) pri soucasnym pouziti NEZKRESLENYCH FX (reverb, delay)... A kdyz uz si narazil na to zkresleni - dovolim si citovat z docela zajimavyho clanku
http://clanky.muzikus.cz/clanek.php?id=587
Re: z28
Jo ty ukazky sem poslouchal.
Ad 1) - takhle hraje lampac, kerej nema "normalni" zkresleni, ale dokrmuje se treble boosterem o gainu nejmin 20dB - taky vsude pisou, ze ty VOXy trpi jako zvirata a ze si tohle muze dovolit akorat takovej prachac jako May a jemu podobni
Ad 2) - nerejpej! :o) ty moc dobre vis, o nahravani jakyho aparatu sem mluvil... a kdyz uz sme u toho - porad sem se od tebe nedovedel, jak teda hrat na crancknutej (konec) pri soucasnym pouziti NEZKRESLENYCH FX (reverb, delay)... A kdyz uz si narazil na to zkresleni - dovolim si citovat z docela zajimavyho clanku
http://clanky.muzikus.cz/clanek.php?id=587
Tento typický zvuk, který je často nazýván "elektronkový", ale nesouvisí pouze s elektronkami a jejich převodními charakteristikami. Některé z rozdílů mezi zvukem elektronek a tranzistorů mají co do činění se základními fyzikálními vlastnostmi zařízení, s topologií obvodů a s komponenty použitými v každém zařízení. Podle některých názorů vytváří "teplý" zvuk z velké části zkreslení a pomalý náběh výstupního transformátoru, což způsobuje zabarvení - transformátor je nelineární prvek, který způsobuje změny signálu v časové a kmitočtové oblasti, čímž mění původní zvuk.
Tak co? :o)))))))))))
[z28]
Re: Sandon
ad Ad1) jojo, ale je tam slyset prave ta brutalita cranknuti, ve chvili, kdy prestane kreslit ten konec, tak to prestane bejt ta rvouci bestie s tou uzasnou dynamikou... u tech VOXu prave trpi ten koncovej stupen, asi by se malokdo staral o nejakou trpici ecc83 v preampu
ad Ad2) jo, nikdo nepopira, ze treba fendry delaj meky vystupni trafa aby to melo ten svuj charakteristickej zvuk, ale ja nemluvim o tomhle country/blues nacranknutym teplym zvuku, ale poradny zvukovy vanici, treba jako u toho Maye (to uz neni moc "teplej" svuk, ale slusnej drtic kosti :o))... treba mesiny Marky maj brutalne tvrdy trafa a taky se crankujou, a ne zrovna na country...
ad nezkresleny FX: no, ja nikdy netvrdil, ze to neni problem... asi to bude chtit rozhodit do dvou vetvi, ale stejne tam bude problem s tim rozdilem zkresleni cranked/clean FX
Re: Sandon
ad Ad1) jojo, ale je tam slyset prave ta brutalita cranknuti, ve chvili, kdy prestane kreslit ten konec, tak to prestane bejt ta rvouci bestie s tou uzasnou dynamikou... u tech VOXu prave trpi ten koncovej stupen, asi by se malokdo staral o nejakou trpici ecc83 v preampu
ad Ad2) jo, nikdo nepopira, ze treba fendry delaj meky vystupni trafa aby to melo ten svuj charakteristickej zvuk, ale ja nemluvim o tomhle country/blues nacranknutym teplym zvuku, ale poradny zvukovy vanici, treba jako u toho Maye (to uz neni moc "teplej" svuk, ale slusnej drtic kosti :o))... treba mesiny Marky maj brutalne tvrdy trafa a taky se crankujou, a ne zrovna na country...
ad nezkresleny FX: no, ja nikdy netvrdil, ze to neni problem... asi to bude chtit rozhodit do dvou vetvi, ale stejne tam bude problem s tim rozdilem zkresleni cranked/clean FX
[Linux]
Re: all
Adrian hraje na ty fendery s jinyma krkama,ne? Nekde jsem to cetl, asi v muzikusu. Ale nechapu jednu vec, proc ho ostatni nenechaj vic hrat, urcite by toho zahral vic, protoze si myslim, ze je i lepsi nez Murray. Ma daleko promakanejsi techniku, ale je to asi tim, ze Murray se s**e dopredu.
Re: all
Adrian hraje na ty fendery s jinyma krkama,ne? Nekde jsem to cetl, asi v muzikusu. Ale nechapu jednu vec, proc ho ostatni nenechaj vic hrat, urcite by toho zahral vic, protoze si myslim, ze je i lepsi nez Murray. Ma daleko promakanejsi techniku, ale je to asi tim, ze Murray se s**e dopredu.
[Sandon]
Re: z28
Ok, taxi uz zase rozumime :o) Akorat sem este stejne nepochopil ten system toho Mayova mega-zapojeni. On prave pouziva tri sekce v te sve hradbe VOXu - prostredni je dry a ty krajni sou z efektama (chorus, delay, pitch-shifter) - no a to je divny: jak muze mit vyhuleny ty wet VOXy? Je to stjne uchylarna, 12 VOXu za sebou :o)))))))
Re: z28
Ok, taxi uz zase rozumime :o) Akorat sem este stejne nepochopil ten system toho Mayova mega-zapojeni. On prave pouziva tri sekce v te sve hradbe VOXu - prostredni je dry a ty krajni sou z efektama (chorus, delay, pitch-shifter) - no a to je divny: jak muze mit vyhuleny ty wet VOXy? Je to stjne uchylarna, 12 VOXu za sebou :o)))))))
[Sandon]
Re: Linux
No za starejch casu podle me hrali priblizne rovnocenne s Murrayem - Smith totiz dost skladal a taky se uplatnoval ve svejch skladbach vic... V te ere od Killers az po Seventh Son hrali vicemene kazdej tak 50% sol, nebo ne? Pruser je, ze ty Murrayovy sola zneji vsechne uplne stejne :-(
Re: Linux
No za starejch casu podle me hrali priblizne rovnocenne s Murrayem - Smith totiz dost skladal a taky se uplatnoval ve svejch skladbach vic... V te ere od Killers az po Seventh Son hrali vicemene kazdej tak 50% sol, nebo ne? Pruser je, ze ty Murrayovy sola zneji vsechne uplne stejne :-(
[z28]
Re: Sandon
no to taky nechapu, pitch a delay se jeste daji dat pred zkresleni (zkousel jsem to, zadna slava, ale jde to, u pitche to ani nepoznas), ale ten chorus zni divne... nejhorsi je to ale u reverbu... leda, ze by ty wet mel na skoro nezkreslenej zvuk, to by slo a lidsky ucho to skoro nepozna...
Re: Sandon
no to taky nechapu, pitch a delay se jeste daji dat pred zkresleni (zkousel jsem to, zadna slava, ale jde to, u pitche to ani nepoznas), ale ten chorus zni divne... nejhorsi je to ale u reverbu... leda, ze by ty wet mel na skoro nezkreslenej zvuk, to by slo a lidsky ucho to skoro nepozna...
[Sandon]
Re: z28
To si fakt delas prdel ze jo? :o) Kdyz das pitch shifter pred zkresleni, taxe to pozna jako prase... moznas myslel, kdyby ten shifter hral jednohlasne - to uz je jina, ale i tak to de poznat a osobne se mi to libi vic nez shifter za zkreslenim... Ale pokud uz tam mas vic hlasu (jako May live), tak to proste pred zkresleni dat nejde... Jinak takovej phaser pred zkreslenim zni zajimaveji nez za, delay pred zkreslenim je humus :o)))))))))))
Re: z28
To si fakt delas prdel ze jo? :o) Kdyz das pitch shifter pred zkresleni, taxe to pozna jako prase... moznas myslel, kdyby ten shifter hral jednohlasne - to uz je jina, ale i tak to de poznat a osobne se mi to libi vic nez shifter za zkreslenim... Ale pokud uz tam mas vic hlasu (jako May live), tak to proste pred zkresleni dat nejde... Jinak takovej phaser pred zkreslenim zni zajimaveji nez za, delay pred zkreslenim je humus :o)))))))))))
[z28]
Re: Sandon
no, ale ja na prophesy shifter (vetsinou tercka nahoru a kvinta dolu ci co to tam davam) pouzivam normalne pred zkreslenim a kdyz to dam jako post ef, tak prakticky zadnou zmenu neslysim... u toho delaye to trochu slyset je, ale live bych si s tim hlavu nelamal, to nemuze nikdo poznat...
Re: Sandon
no, ale ja na prophesy shifter (vetsinou tercka nahoru a kvinta dolu ci co to tam davam) pouzivam normalne pred zkreslenim a kdyz to dam jako post ef, tak prakticky zadnou zmenu neslysim... u toho delaye to trochu slyset je, ale live bych si s tim hlavu nelamal, to nemuze nikdo poznat...
[Sandon]
Re: z28
No nechci se hadat ale asi vis jak zni, kdyz zahrajes kvintu (kilo) pres zkreslenej zvuk a jak zni kdyz nahrajes kvintu jako dva jednotlivy tony (simultanne) ... Nebo si zkus zahrat nejakou dvouhlasou melodii od Iron Maiden na jednu kytaru se zkreslenim, to nemuze vyjit :o)
Re: z28
No nechci se hadat ale asi vis jak zni, kdyz zahrajes kvintu (kilo) pres zkreslenej zvuk a jak zni kdyz nahrajes kvintu jako dva jednotlivy tony (simultanne) ... Nebo si zkus zahrat nejakou dvouhlasou melodii od Iron Maiden na jednu kytaru se zkreslenim, to nemuze vyjit :o)
[Bailey]
Re: z28
Pravěže shifter před skreslením slyšet je. Schválně jsem to na Parker žranici vyzkoušel. Jinak před skreslením je dobrej chorus, ale nic víc...
Re: z28
Pravěže shifter před skreslením slyšet je. Schválně jsem to na Parker žranici vyzkoušel. Jinak před skreslením je dobrej chorus, ale nic víc...
[z28]
Re: Bailey
nemuze vychazet z toho, co slysis ve sluchatkach... jinak treba Leslie pred zkreslenim zni taky docela dobre, ale musis si s tim pohrat...
Re: Bailey
nemuze vychazet z toho, co slysis ve sluchatkach... jinak treba Leslie pred zkreslenim zni taky docela dobre, ale musis si s tim pohrat...
[z28]
Re: Sandon
taxem si trochu hral s tim pshifterem a davam vam za pravdu, pouzitelny to je, ale moc dobre to teda nezni... v Mayove pripade to ma asi rozhozeny solo do ruznejch apcu...
Re: Sandon
taxem si trochu hral s tim pshifterem a davam vam za pravdu, pouzitelny to je, ale moc dobre to teda nezni... v Mayove pripade to ma asi rozhozeny solo do ruznejch apcu...
[z28]
Re: Sandon
jo, hele, a vis co je mi zahadou? ze kdyz hrajes treba soubezny kvinty nebo tercky nebo tak na dve kytary, na jakymkoliv zvuku to zni jinak nez kdyz to hrajes na jednom nastroji... cim to je?
Re: Sandon
jo, hele, a vis co je mi zahadou? ze kdyz hrajes treba soubezny kvinty nebo tercky nebo tak na dve kytary, na jakymkoliv zvuku to zni jinak nez kdyz to hrajes na jednom nastroji... cim to je?
[z28]
Re: Bailey
mno, ani po telefonu se Sandonem (50:14!!!!!!) sme to nevyresili... proste zkus si zahrat na jedny kytare soubeznej vicehlas, treba v terckach... a ted si pust treba mejdny, kde sou dvojhlasy v terckach... zni to UPLNE jinak, kdyz hrajou dve kytary (nebo mas pustenej pitch), tak se nejak ty zvuky superponujou a ma to takovej ten specifickej (mnoukavej) zvuk, kdezto na jedny kytare to zni jenom jako posunovanej akrod, nic vic...
Re: Bailey
mno, ani po telefonu se Sandonem (50:14!!!!!!) sme to nevyresili... proste zkus si zahrat na jedny kytare soubeznej vicehlas, treba v terckach... a ted si pust treba mejdny, kde sou dvojhlasy v terckach... zni to UPLNE jinak, kdyz hrajou dve kytary (nebo mas pustenej pitch), tak se nejak ty zvuky superponujou a ma to takovej ten specifickej (mnoukavej) zvuk, kdezto na jedny kytare to zni jenom jako posunovanej akrod, nic vic...
[Sandon]
Re: z28
Malem sem spadl z vokna, kdyz sem koukl na ten time 50.14 :o))))))))))) Este ted me pali ucho a kus hlavy! (a to sem zaprisahlej antimobilista nebo spis co-nejmin-mobilista!) :o))))))))
Re: z28
Malem sem spadl z vokna, kdyz sem koukl na ten time 50.14 :o))))))))))) Este ted me pali ucho a kus hlavy! (a to sem zaprisahlej antimobilista nebo spis co-nejmin-mobilista!) :o))))))))
[holkoun]
Re: sandon
mmmmmmm to sme videli jednou pred vagonem...... fakt vylozenej anti-mobilista 20 minut s rosten¨kou jen to fiklo:-)))
Re: sandon
mmmmmmm to sme videli jednou pred vagonem...... fakt vylozenej anti-mobilista 20 minut s rosten¨kou jen to fiklo:-)))
[Sandon]
Re: holkoun
jo, pokud volam za svy, tak anti-mobilista... Ale fakt si myslim, ze to neni zdravy :o))))))))
Re: holkoun
jo, pokud volam za svy, tak anti-mobilista... Ale fakt si myslim, ze to neni zdravy :o))))))))
[Bailey]
Re: z28
Jo takhle. Taky se mi zdá, že s shifterem, neboli s harmonizerem je to oproti živejm kytarám umělý. Zas na druhou stranu flažolet na spodním Gčku je s shifterem k nenahrazení. Ale čím to je to fakt nevím. Snad že pokaždé použiješ kapanek jiné vybráto a už je to tady??? Nevím...
Re: z28
Jo takhle. Taky se mi zdá, že s shifterem, neboli s harmonizerem je to oproti živejm kytarám umělý. Zas na druhou stranu flažolet na spodním Gčku je s shifterem k nenahrazení. Ale čím to je to fakt nevím. Snad že pokaždé použiješ kapanek jiné vybráto a už je to tady??? Nevím...
[z28]
Re: Bailey
ne e, vibratem to neni... je to proste tim, ze ten signal nejde ze stejnyho zdroje... mozna jsou to nejaky fazovy posuvy nebo neco takovyho...
Re: Bailey
ne e, vibratem to neni... je to proste tim, ze ten signal nejde ze stejnyho zdroje... mozna jsou to nejaky fazovy posuvy nebo neco takovyho...
[z28]
Re: Bailey
no ja na to narazil uz kdysi davno zcela nahodou: psal jsem aranze k jedny veci, kde obe kytary v hlavnim rifu hraly powerchord prima/kvarta (tj. vlastne kvinta/oktava) no a ja si ve sloce rikal, ze se v ni nebudem drit, takze jedna kytara tam pojede primy, druha kvarty... nojo, ale kdyz jsme to zacali zkouset, zjistil jsem, ze to zni uplne jinak, spis jako dva solovy hlasy s tim typickym vyslednym zvukem... sxvalene si to s Jolanem zkus...
Re: Bailey
no ja na to narazil uz kdysi davno zcela nahodou: psal jsem aranze k jedny veci, kde obe kytary v hlavnim rifu hraly powerchord prima/kvarta (tj. vlastne kvinta/oktava) no a ja si ve sloce rikal, ze se v ni nebudem drit, takze jedna kytara tam pojede primy, druha kvarty... nojo, ale kdyz jsme to zacali zkouset, zjistil jsem, ze to zni uplne jinak, spis jako dva solovy hlasy s tim typickym vyslednym zvukem... sxvalene si to s Jolanem zkus...
[Bailey]
Re: z28
Něco podobnýho používáme, ale aby to neznělo jako sólová linka, tak jedna kytara hraje normální powerchordy a druhá danej interval, ale hraný okrávou a trochu přitlumený. Na jedný kytaře by to nemělo tu správnou barvu - bylo by to moc zastřený.
Re: z28
Něco podobnýho používáme, ale aby to neznělo jako sólová linka, tak jedna kytara hraje normální powerchordy a druhá danej interval, ale hraný okrávou a trochu přitlumený. Na jedný kytaře by to nemělo tu správnou barvu - bylo by to moc zastřený.
[Sandon]
Re: z28
Pochybuju, ze je to fazovym posunem, rekl bych spis ze se superponujou multifazove transmise retranslatoru kvantovyho generatoru Enterprise, kterej je (jak jinak) vyrobenej z transparentniho aluminia :o))))))))))))))))))))
Re: z28
Pochybuju, ze je to fazovym posunem, rekl bych spis ze se superponujou multifazove transmise retranslatoru kvantovyho generatoru Enterprise, kterej je (jak jinak) vyrobenej z transparentniho aluminia :o))))))))))))))))))))
[z28]
Re: Sandon
mno, fazovej posuv to teda asi nebude :o))) ale cim to sakra je? me to FURT vrta hlavou, pac to musi bejt neco ukrutne jednoduchyho... me kdysi nekdo vysvetloval neco jako ze to vznika "skladanim vyssich harmonickych s ruznymi fazovymi posuvy", tj. ze to je neco podobneho jako kdyz zahrajes dva stejny tony s velmi malym rozdilem frekvenci... je sice pravda, ze kdyz zahrajes dva tony s hodne malym rozdilem frekvenci tak to ma takovej ten "vzdusnej" zvuk, ale moje trosky fyziky mi rikaj, ze a) tenhle jev vznika skladanim amplitud dvou priblizne stejnych frekvenci b) nema nic spolecneho s vyse uvedenym problemem "proc interval, hrany na jedne kytare a na dvou zneniji uplne odlisne"... sakra chlapi, hlavne ty Sandone, zkuste nekde zjistit nez mi slehne...
Re: Sandon
mno, fazovej posuv to teda asi nebude :o))) ale cim to sakra je? me to FURT vrta hlavou, pac to musi bejt neco ukrutne jednoduchyho... me kdysi nekdo vysvetloval neco jako ze to vznika "skladanim vyssich harmonickych s ruznymi fazovymi posuvy", tj. ze to je neco podobneho jako kdyz zahrajes dva stejny tony s velmi malym rozdilem frekvenci... je sice pravda, ze kdyz zahrajes dva tony s hodne malym rozdilem frekvenci tak to ma takovej ten "vzdusnej" zvuk, ale moje trosky fyziky mi rikaj, ze a) tenhle jev vznika skladanim amplitud dvou priblizne stejnych frekvenci b) nema nic spolecneho s vyse uvedenym problemem "proc interval, hrany na jedne kytare a na dvou zneniji uplne odlisne"... sakra chlapi, hlavne ty Sandone, zkuste nekde zjistit nez mi slehne...
[Sandon]
Re: z28
No, kdyz se nad tim zamyslim - na jedne kytare taky prece dochazi ke scitani dvou amplitud! Ale nejak jinak :o) Kdyz si vezmes akustiku - zahrajes dvojhlas a zahrajes ho na dve akustiky - a taky to nebude UPLNE stejny... Ale co porad mas s tou elektrikou? Prece nemuzes na jednu kytaru zahrat solo v terciich na zkreslenej zvuk! Teda muzes, ale to uz z principu bude znit jinak - protoze to nejdriv sectes ty dva tony v kytare a potom je zkreslis, kdezto u dvou kytar nejdriv ty tony zkreslis a potom teprve sectes!!! A protoze to zkresleni NENI linearni, nemuzes dostat stejnej vysledek. Uz to neni prosty scitani a nasobeni konstantou, kde muzes zamenit poradi operaci a dostanes stejnej vysledek, proste NEPLATI ze (A + B)*C = A*C + B*C . Neni to teda tohle, co myslis??? Mozna si porad nerozumime :o))))
Re: z28
No, kdyz se nad tim zamyslim - na jedne kytare taky prece dochazi ke scitani dvou amplitud! Ale nejak jinak :o) Kdyz si vezmes akustiku - zahrajes dvojhlas a zahrajes ho na dve akustiky - a taky to nebude UPLNE stejny... Ale co porad mas s tou elektrikou? Prece nemuzes na jednu kytaru zahrat solo v terciich na zkreslenej zvuk! Teda muzes, ale to uz z principu bude znit jinak - protoze to nejdriv sectes ty dva tony v kytare a potom je zkreslis, kdezto u dvou kytar nejdriv ty tony zkreslis a potom teprve sectes!!! A protoze to zkresleni NENI linearni, nemuzes dostat stejnej vysledek. Uz to neni prosty scitani a nasobeni konstantou, kde muzes zamenit poradi operaci a dostanes stejnej vysledek, proste NEPLATI ze (A + B)*C = A*C + B*C . Neni to teda tohle, co myslis??? Mozna si porad nerozumime :o))))
[z28]
Re: Sandon
ne e, porad to neni ono, nemluvim o zkreslenych zvucich, ale o tom, ze proste dvojhlas na dvou kytarach a jedny kytare proste znej jinak... otazka je PROC
Re: Sandon
ne e, porad to neni ono, nemluvim o zkreslenych zvucich, ale o tom, ze proste dvojhlas na dvou kytarach a jedny kytare proste znej jinak... otazka je PROC
[Sandon]
Re:
No ale dvojhlas na cistym zvuku zni na jedne kytare na 99% stejne jako na dvou (pokud si to treba nahrajes sam a nebude tam zadnej bend, vibrato a podobne)...
Re:
No ale dvojhlas na cistym zvuku zni na jedne kytare na 99% stejne jako na dvou (pokud si to treba nahrajes sam a nebude tam zadnej bend, vibrato a podobne)...