Diskuse
Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.
Statistika: 6523 témat | 262 témat bez reakce | 217132 příspěvků | 0 příspěvků / 24 hod | přispělo 3118 uživatelů
Téma: Overdrive + DI box
[pates]
Overdrive + DI box -
Nástroje > Efekty
Máte někdo dobré zkušenosti s nějakou kombinací overdrive-distortion + DI box při hraní přímo do PA?
Kytara Ibanez ARC100 (dva HB) a chci zachovat dynamiku a dosáhnout blues-hardrockové zkreslení.
Díky za názor. Zatím jsem uvažoval Boss BD-2, SD-1 a Behringer GI100
Overdrive + DI box -

Máte někdo dobré zkušenosti s nějakou kombinací overdrive-distortion + DI box při hraní přímo do PA?
Kytara Ibanez ARC100 (dva HB) a chci zachovat dynamiku a dosáhnout blues-hardrockové zkreslení.
Díky za názor. Zatím jsem uvažoval Boss BD-2, SD-1 a Behringer GI100
Seznam příspěvků:
[torst2]
Re: GI100
ULTRA GI100 mám a používám při nahrávání z k krabičky do compu, takže obdoba PA. Já před DI dávám Apmsimulator Behr. GDI21 a tahle kombinace funguje na higain zvuky hodně slušně (někdo psal, že i MT-2 je dobrá zkušenost). Ostatní krabice jsou samozžejmě o něco horší, ale jinak je GI100 špička mezi speak simulatory. Hlavně za ty prachy..., teď je na hudebnibazar.cz za 500 ! Jo, zkoušel jsem jí i jako sejmutí signálu přímo z repro výstupu kytar. aparátu. Je takhle taky použitelná, ale mikrofon dá jednoznačně lepší zvuk.
Používám Kramer taky s 2xHB, takže podobná výbava. GI100 mám permanentně zapojenou před zvukárnou, abych moh linkou kytaru nahrávat do mikrofon XLR vstupu-lepší zvuk než do jack guit. in. V tom případě speak sim vypnu, zkreslení dělám softama v compu, pak funguje GI100 jako obyčejné DI.
Nechci dělak reklamu, ale je to fakt dobrá užitečná věc.
Re: GI100
ULTRA GI100 mám a používám při nahrávání z k krabičky do compu, takže obdoba PA. Já před DI dávám Apmsimulator Behr. GDI21 a tahle kombinace funguje na higain zvuky hodně slušně (někdo psal, že i MT-2 je dobrá zkušenost). Ostatní krabice jsou samozžejmě o něco horší, ale jinak je GI100 špička mezi speak simulatory. Hlavně za ty prachy..., teď je na hudebnibazar.cz za 500 ! Jo, zkoušel jsem jí i jako sejmutí signálu přímo z repro výstupu kytar. aparátu. Je takhle taky použitelná, ale mikrofon dá jednoznačně lepší zvuk.
Používám Kramer taky s 2xHB, takže podobná výbava. GI100 mám permanentně zapojenou před zvukárnou, abych moh linkou kytaru nahrávat do mikrofon XLR vstupu-lepší zvuk než do jack guit. in. V tom případě speak sim vypnu, zkreslení dělám softama v compu, pak funguje GI100 jako obyčejné DI.
Nechci dělak reklamu, ale je to fakt dobrá užitečná věc.
[torst2]
Re: BOSS
Ty drivery SD1, BD2 jsou dost syrový, GI100 je zlepší, ale aparátovej zvuk to nebude, to už chce spíš ten preamp, nebo krabku, která se tak chová (GDI21, MT-2, Rockman, Rocktron Gainiac...)
Re: BOSS
Ty drivery SD1, BD2 jsou dost syrový, GI100 je zlepší, ale aparátovej zvuk to nebude, to už chce spíš ten preamp, nebo krabku, která se tak chová (GDI21, MT-2, Rockman, Rocktron Gainiac...)
[torst2]
Re: do třetice - DRP1
Pro tyhle klasický overdrivy jsem slyšel, že je dobrej amp+speak.sim. Marshall DRP-1. Mám ho taky, používám samostatně - klasickej starej Marsh. zvuk. Zkoušel jsem před něj ještě Shredmaster, ale výsledek špatnej, Shred je dost specifická věc, jen budič lamp. Ale běžný krabice by k DRP1 jít mohly. DRP1 udělá nejen simulaci bedny, ale i preampu.
Re: do třetice - DRP1
Pro tyhle klasický overdrivy jsem slyšel, že je dobrej amp+speak.sim. Marshall DRP-1. Mám ho taky, používám samostatně - klasickej starej Marsh. zvuk. Zkoušel jsem před něj ještě Shredmaster, ale výsledek špatnej, Shred je dost specifická věc, jen budič lamp. Ale běžný krabice by k DRP1 jít mohly. DRP1 udělá nejen simulaci bedny, ale i preampu.
[pates]
Re: torst2
Na hudebním bazaru to nějak nemožu najít.
Na harmony central jsou dobré recence, tak to zkusím
Re: torst2
Na hudebním bazaru to nějak nemožu najít.
Na harmony central jsou dobré recence, tak to zkusím
[pates]
Re: torst2
Nestihl jsem editovat. A když budu chtít hodit kytaru přes krabičku do klávesového komba (linkový nebo mikrofonní vstup). Ekvalizér asi řešením nebude, že? Takže stejně poslouží GI100
Mimochodem, nepletu se, žes tu někde zmiňoval, že kombinace analogový zkreslovač + GI100 by mohla být lepší varianta než Zoom G2?
Re: torst2
Nestihl jsem editovat. A když budu chtít hodit kytaru přes krabičku do klávesového komba (linkový nebo mikrofonní vstup). Ekvalizér asi řešením nebude, že? Takže stejně poslouží GI100
Mimochodem, nepletu se, žes tu někde zmiňoval, že kombinace analogový zkreslovač + GI100 by mohla být lepší varianta než Zoom G2?
[torst2]
Re: to pates
No, už jsi přesně nevzpomínám, že jsem tohle hlásal. Vůči digi mulťákum mám averzi, ale jestli si chce někdo udělat na něm použitelnej zvuk do rovného konce (keyb comba), proč ne. Raději ZOOM než Digitech RP50. Ale kvalitní analog. krabka (GDI21, Sans AMp), případně doplněná o GI100 bude asi lepší. Ale je to taky zkoušení-když jsem dal GDI21-GI100-Combo Solton, bylo už té simulace moc, GI100 jsem vypustil. Jde o to, že kombinace Dist. krabka+GI100 neobsahuje preamp, nebo pream simulator, takže řetězec není kompletní. Samotná krabička potom může hrát moc ostře, GI100 dělá jen repro. Proto funguje tak dobře s GDI21, což je de facto zkreslující preamp.
Re: to pates
No, už jsi přesně nevzpomínám, že jsem tohle hlásal. Vůči digi mulťákum mám averzi, ale jestli si chce někdo udělat na něm použitelnej zvuk do rovného konce (keyb comba), proč ne. Raději ZOOM než Digitech RP50. Ale kvalitní analog. krabka (GDI21, Sans AMp), případně doplněná o GI100 bude asi lepší. Ale je to taky zkoušení-když jsem dal GDI21-GI100-Combo Solton, bylo už té simulace moc, GI100 jsem vypustil. Jde o to, že kombinace Dist. krabka+GI100 neobsahuje preamp, nebo pream simulator, takže řetězec není kompletní. Samotná krabička potom může hrát moc ostře, GI100 dělá jen repro. Proto funguje tak dobře s GDI21, což je de facto zkreslující preamp.
[pates]
Re: mulťák
tož to by taky mohlo být dobré řešení Zoom G2 připojený přes GI100. V Zoomu se vypne simulace reprobedny (ta odstraňuje další 3 pásma ekvalizéru), kterou zajistí GI. Vyzkouším to.
GDI21 se dá použít bez simulace reproboxu jestli jsem správně pochopil návod (záleží, který výstup se připojí.
díky za rady
Re: mulťák
tož to by taky mohlo být dobré řešení Zoom G2 připojený přes GI100. V Zoomu se vypne simulace reprobedny (ta odstraňuje další 3 pásma ekvalizéru), kterou zajistí GI. Vyzkouším to.
GDI21 se dá použít bez simulace reproboxu jestli jsem správně pochopil návod (záleží, který výstup se připojí.
díky za rady
[torst2]
Re: GDI21
Ne ne, to je klam. XLR i Jack hrajou stejně. Aparátověji než obyč krabka, ale pořád moc bzučivě na přímé zapojení do linky. Proto je lepší dát ještě GI100. Ukázky na behringer.com jsou poměrně věrné, ale asi budou trochu přikrášlené nějakým preampem...
Re: GDI21
Ne ne, to je klam. XLR i Jack hrajou stejně. Aparátověji než obyč krabka, ale pořád moc bzučivě na přímé zapojení do linky. Proto je lepší dát ještě GI100. Ukázky na behringer.com jsou poměrně věrné, ale asi budou trochu přikrášlené nějakým preampem...
[mi-lan]
Re:
Mam take GI100 koupil jsem ho v dobe, kdy jsem si porizoval preamp ADA Classic, protoze jsem nevedel na jake urovni tam bude simulator. V te dobe jsem pouzival GFX8 od Zooma a musel jsem dost casto hnat kytaru ze speaker simulatoru rovnou do mixu. Zkousel jsem i ruzne kombinace GI100 s krabickama, s Adou se zomem a nikdy to nebylo uplne ono. Simulator v ADe byt analogovy je neskutecne lepsi! I ze Zooma byla vysledna simulace lepsi nezli pres GI100 pri nastaveni zvuku ktere jsem pouzival (predevsim britske typy). Tim netvrdim ze GI 100 je nepouzitelny, je to slusny ale proste mne to nesedlo a nelibilo se mi to. Ted GI 100 pouzivame v kapele na odeleni akusticke kytary jako direkt box.
Re:
Mam take GI100 koupil jsem ho v dobe, kdy jsem si porizoval preamp ADA Classic, protoze jsem nevedel na jake urovni tam bude simulator. V te dobe jsem pouzival GFX8 od Zooma a musel jsem dost casto hnat kytaru ze speaker simulatoru rovnou do mixu. Zkousel jsem i ruzne kombinace GI100 s krabickama, s Adou se zomem a nikdy to nebylo uplne ono. Simulator v ADe byt analogovy je neskutecne lepsi! I ze Zooma byla vysledna simulace lepsi nezli pres GI100 pri nastaveni zvuku ktere jsem pouzival (predevsim britske typy). Tim netvrdim ze GI 100 je nepouzitelny, je to slusny ale proste mne to nesedlo a nelibilo se mi to. Ted GI 100 pouzivame v kapele na odeleni akusticke kytary jako direkt box.
[mykl]
Re:
Doporucuju di-box se speaker simulatorem od Palmeru, stoji kolem 2 litru sice, ale neni to spatny...
Re:
Doporucuju di-box se speaker simulatorem od Palmeru, stoji kolem 2 litru sice, ale neni to spatny...
[mykl]
Re:
Toho prodaval kamarad (ale nevedel jsem to :-), kazdopadne ten uz k mani neni, koupil ho Peter Binder :)
Zadny lobbing, neboj... sam Palmera mam a jsem spokojeny uzivatel :)
Re:
Toho prodaval kamarad (ale nevedel jsem to :-), kazdopadne ten uz k mani neni, koupil ho Peter Binder :)
Zadny lobbing, neboj... sam Palmera mam a jsem spokojeny uzivatel :)
[torst2]
Re: Palmer
Mykle, fakt je ten Palmer takovej zázrak? O tolik lepší než GI100? A dá se zapojit i za krabičku (nejen mezi amp a repro)?
Re: Palmer
Mykle, fakt je ten Palmer takovej zázrak? O tolik lepší než GI100? A dá se zapojit i za krabičku (nejen mezi amp a repro)?
[kremator]
Re: pates
Rozhodně to zkus, dá se s tím dosáhnout zajímavých výsledků. Někdy ani není potřeba zapnout ten simulátor, může stačit stáhnout mírně výšky na nějakém ekvalizéru.
Re: pates
Rozhodně to zkus, dá se s tím dosáhnout zajímavých výsledků. Někdy ani není potřeba zapnout ten simulátor, může stačit stáhnout mírně výšky na nějakém ekvalizéru.
[torst2]
Re: DRP1
Ahoj. Včera jsem testnul klasický distortion Ibanez Powerlead. Přez GI100 speak. sim. zvuk moc zahuhlaný, neprůrazný. Přez Marsh. DRP1 (bez GI100)to byla paráda, perfektní sound. Jak jsem psal výše, DRP1 zastoupí jednak speaker, ale i amp simulátor a zvukovej řetězec je kompletní. GI100 nestačí, dělá jen ten speaker.
Re: DRP1
Ahoj. Včera jsem testnul klasický distortion Ibanez Powerlead. Přez GI100 speak. sim. zvuk moc zahuhlaný, neprůrazný. Přez Marsh. DRP1 (bez GI100)to byla paráda, perfektní sound. Jak jsem psal výše, DRP1 zastoupí jednak speaker, ale i amp simulátor a zvukovej řetězec je kompletní. GI100 nestačí, dělá jen ten speaker.
[torst2]
Re: Pumpař
nejsem klávesák, ale vidim u zvukařů všude ty stříbrný Behringery. Na DI se toho asi nedá moc zkazit, takže bych se behr. nebál.
Re: Pumpař
nejsem klávesák, ale vidim u zvukařů všude ty stříbrný Behringery. Na DI se toho asi nedá moc zkazit, takže bych se behr. nebál.
[V.Silver]
Re:
a teď vidím, že thread je pro mě aktuální, k basovému VT Bass overdrivu jsem pořídil i MarkBass Super DI Box, kterej bych jinak s klidem doporučil i na klávesy - rozhodně vydrží víc než Behringer + má super zvuk a není zase tak drahej (2300?).
Re:
a teď vidím, že thread je pro mě aktuální, k basovému VT Bass overdrivu jsem pořídil i MarkBass Super DI Box, kterej bych jinak s klidem doporučil i na klávesy - rozhodně vydrží víc než Behringer + má super zvuk a není zase tak drahej (2300?).
[kremator]
Re: 20.7.2011 18:22 [V.Silver]
S tou výdrží bych to netvrdil tak jistě. Zrovna DI 100 je docela povedený bazmek. Mám kytarovou variantu GI100 už pár let a nezacházím s ním v rukavičkách...
Můžu také doporučit DI-E Millenium od Thomanna za 10 Eur. Používám je na výstup ze zvukovky do mixu a fungují skvěle. Na stereo jsou potřeba samozřejmě dva. Já měl v racku 4, na každou stopu jeden.
Re: 20.7.2011 18:22 [V.Silver]
S tou výdrží bych to netvrdil tak jistě. Zrovna DI 100 je docela povedený bazmek. Mám kytarovou variantu GI100 už pár let a nezacházím s ním v rukavičkách...
Můžu také doporučit DI-E Millenium od Thomanna za 10 Eur. Používám je na výstup ze zvukovky do mixu a fungují skvěle. Na stereo jsou potřeba samozřejmě dva. Já měl v racku 4, na každou stopu jeden.
[kremator]
Trafo
Možná by stálo za to se podívat dovnitř, kdo že je výrobcem toho trafíčka. Vsadím se, že na live by nebyl poznat rozdím mezi DI-E a tím MarkBassem.
Trafo
Možná by stálo za to se podívat dovnitř, kdo že je výrobcem toho trafíčka. Vsadím se, že na live by nebyl poznat rozdím mezi DI-E a tím MarkBassem.